You are viewing pregnant

The Pregnant Community
ultrasound pictures! it's a boy! 
3rd-Mar-2009 06:51 pm [belly photos, ultrasound photos]
heart hug - weeds/kat
first of all, i got a second opinion today and this doctor does not think i have HPV. however, my blood pressure was a little high (nothing sky rocket level) so i need to watch my salt intake.

BUT! the doctor and ultrasound tech peeked at my baby for a good 30 mins, we got some good pictures although the baby just kept moving around like crazy... and we definitely saw a winky! it's a BOY!!! yay! my mom was with me, she's 1 of 12 kids and she had 3 of us, and she just goes "YEP LOOK AT THAT WIENER!" hahaha.

here are some ultrasound pictures from 14w5d, plus my large marge belly. the baby has his momma's big nose.... lmao. :)












i was so happy to finally see him after 6 weeks!!! :)
Comments 
4th-Mar-2009 01:37 am (UTC)
congrats :D
4th-Mar-2009 01:45 am (UTC)
Your doc told you to watch your salt intake?? That really isn't recommended for slightly elevated blood pressure in pregnancy. Hm.

Congrats on the boy!
4th-Mar-2009 01:49 am (UTC)
my brilliant mom told me that hahah. i have no idea, i think it was just because i had to walk a crap ton before i found where i needed to go inside of the hospital and my heart was racing. who knows!
5th-Mar-2009 03:25 am (UTC)
This...I thought that eating enough salt helped your body hold on to extra fluid you need as your blood volume expands?
4th-Mar-2009 02:19 am (UTC)
I wouldn't go buy all boy stuff yet. I'd wait til the 20 week anatomy scan if I were you. Just to be safe.
4th-Mar-2009 02:26 am (UTC)
i'm not buying anything until 25 wks and i'm 99% positive he is, in fact, a boy.
(Deleted comment)
4th-Mar-2009 03:21 am (UTC)
haha yeah, we definitely saw a lil winky poking out, it was tiny but we caught it without trying to look. even the tech and doctor said that it is early but they were both pretty positive it is a boy. i have my next ultrasound on the 24th when i am 18 wks but it won't make a difference because i already know ;)
4th-Mar-2009 02:38 am (UTC)
Congrats on the boy... are you in Pensacola by chance?
4th-Mar-2009 03:18 am (UTC)
thank you :D & yep! lame ol' pensacola.
4th-Mar-2009 06:35 pm (UTC)
I figured so.. I was like hey those ultrasounds look familiar!!!
4th-Mar-2009 03:24 am (UTC)
Congrats, did they give you a copy of the money shot?
4th-Mar-2009 03:28 am (UTC)
nope :( only two profile shots, the foot, and diaphragm. i have another ultrasound in 3 wks though!! & thank you :D
4th-Mar-2009 03:32 am (UTC)
They didn't give us a goody shot either. I figure it's just to be on the safe side. Hmph! I hope I can scrounge up some $$ for a 3/4d if I don't get another u/s. We have an 8 week when we went to the ER, a 12 week, and a 16 week but the printer was broken for the last two. LAME. Our 20 week pictures are great but I wanna see baby before she comes out!
This page was loaded Jul 23rd 2014, 7:48 am GMT.